Avatar billede KENMA Nybegynder
19. maj 2010 - 15:01 Der er 9 kommentarer

firmanavn?

Hej

Jeg står og mangle et fedt ledigt .dk navn til mit grafisk design firma som jeg ønsker at starte op...

Nogle gode foreslag?

dukker det rigtige navn frem, bliver det belønnet med 500point!

Mvh
kenneth
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2010 - 15:04 #1
Nope, maks. 200 point pr. spørgsmål.....  :-)
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
19. maj 2010 - 15:15 #2
Øv, mit indlæg forsvandt. Nu får du den korte version.

Det er et meget populært område. Især hvis du også skal have domæne. Jeg har lavet en hurtig søgning på en masse domæner på området, men uden at ramme noget spændende.

Jeg kan se at Cleandesign.dk er blevet ledig fornylig. Måske det var noget.

mvh,
Avatar billede KENMA Nybegynder
19. maj 2010 - 15:26 #3
Spangsberg hvad bruger du til at søge efter navne?

Navnet må også være uden nogen relation til faget, bare det simpelt, enkelt og originalt..
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
19. maj 2010 - 17:21 #4
Har sendt dig en privat besked.. Håber du kan bruge det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2010 - 17:25 #5
Hvis den private besked indeholder løsningen (svaret), skal den lige oplyses her, for indtil videre er der kun foreslået cleandesign ....
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
19. maj 2010 - 17:45 #6
Den indeholder ikke svaret.. kun et hjælpeværktøj.
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
19. maj 2010 - 17:58 #7
Skal det bare være kort er fxf.dk ledig..
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2010 - 19:13 #8
Må vi andre få navnet på dette værktøj?
Det kunne jo være det var et godt et ;)
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
19. maj 2010 - 19:25 #9
Det er netnationen.dk

Her kan man bruge deres søgefunktion til at se om domæner er ledige - den giver så en masse forslag til lignende domæner - info om backlinks, Pagerank etc.

Man kan også løbende se slettede domæner samt suspenderede domæner.
Dog kræver det at man laver en profil for at kunne se alle domænerne.

Mvh.