Avatar billede malene_7 Nybegynder
16. maj 2010 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan dette laves i Dreamweaver

jeg har to spørgsmål om D.W.

1.  Jeg skal lave en hjemmeside, og har fundet denne side http://www.creaktif.com/
der minder meget om det design jeg havde forestillet mig, mht. de effekter der bliver brugt osv.
kan det laves i dreamweaver ?, jeg har ingen erfaring med at lave hjemmesider og skal derfor lære det helt fra bunden. men jeg gider ikke bruge en masse tid på at sætte mig ind i hvordan DW fungerer hvis jeg ikke kan lave det jeg havde forestillet mig i DW.

2.  kender i nogen gode sider med DW tutorials ?
Avatar billede qw_freak Nybegynder
16. maj 2010 - 20:09 #1
http://articles.sitepoint.com/article/flash-dreamweaver

Her er da en Tuturial til Flash i DW, måske det kan hjælpe dig igang!
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 21:37 #2
Siden kunne nok godt (om end med meget besvær) laves i Dreamweaver og en solid portion Javascript, men den er lavet i Flash, og det er helt klart det letteste til så animerede sider.

Adobe har selv en side (på engelsk) med vejledninger til Flash, men ellers er det heller ikke så svært at finde nogle.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 21:53 #3
Kan du da Flash i forvejen?