Avatar billede mohamedinho Nybegynder
15. maj 2010 - 16:43 Der er 23 kommentarer

Oversigt over besøgte hjemmesider

Hej, er der nogen, der ved, hvordan man gendanner slettede sider fra oversigten, så vil det være en fornøjelse, da jeg vil være 100% fri for bekymringer ved udlåning af min computer.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. maj 2010 - 16:52 #1
opret en ny bruger og lad dem der skal låne pcen bruge den bruger, selvfølige uden administrator rettigheder.
Bagefter udlån kan du slette profilen
Avatar billede Jackount Nybegynder
15. maj 2010 - 16:57 #2
eller brug CCleaner, det sletter al historik fra alle browsere
CCleaner er gratis
Avatar billede mohamedinho Nybegynder
15. maj 2010 - 16:59 #3
Ja, men efter en udlåning for ikke så lang tid siden, vil jeg gerne vide, om man kan gendanne slettede sider fra oversigten. Ellers tak for et godt forslag.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. maj 2010 - 17:13 #4
hvis du har lavet en backup, så lav en restore
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 17:31 #5
jonah.hex >> Det er jo ikke det der bliver spurgt om????
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. maj 2010 - 17:46 #6
man gendanner bla. fra backup, det ligger helt fast
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 18:02 #7
Prøv nu lige at læs spørgsmålet.

mohamedinho har haft sin computer lånt ud. Låneren har så slettet oversigten, så mohamedinho ikke kan se hvilke sider låneren har besøgt.

Den oversigt er jo ikke på en backup, som er lavet før computeren blev udlånt....
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 19:26 #8
Hvad med den oplagte: systemgendannelse?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 19:37 #9
john_stigers >> Er den nu også så oplagt?

Jeg tror ikke der bliver oprettet en gendannelsespunkt, når man sletter oversigten. Men jeg er ikke sikker.....  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 20:09 #10
Det gør der ikke, men forslaget gik også på at gendanne til før udløn :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 20:09 #11
udløn = udlån
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 20:14 #12
Hmmm, er det da mig der har fuldstændig misforstået spørgsmålet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 20:39 #13
Næh det tror jeg da ikke :)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 20:46 #14
Hvis spørgsmålet går ud på at gendanne oversigten over besøgte sider, fra den tid den var udlånt, hvad skal man så med en systemgendannelse fra ftiden før den blev udlånt?????

Tror lige jeg hopper ud af dette spørgsmål igen.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 20:59 #15
Ja så gendanner man jo oversigten.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 21:06 #16
Lige for at være helt sikker: Tar du pis på mig, eller mener du helt alvorligt det du skriver?  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 21:29 #17
Hvad er det der gør at du ikke tror på mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 21:30 #18
Det er seriøst ment.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 21:42 #19
Hvis vi nu siger at der er et gendannelsespunkt fra den 20. april.

Fra den 25. april til 1. maj lånes computeren ud.
Låner sletter oversigten umiddelbart inden computeren leveres tilbage, så udlåner ikke kan se hvilke sider der er besøgt under udlånet.

Nu vil udlåner gerne gendanne disse sider i oversigten, så udlåner kan tjekke hvilke sider der er besøgt under udlånet,men sidste gendannelsespunkt er fra den 20. april.

Du kan da godt se det ikke hjælper noget, eller hu????
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 21:52 #20
hey...

Det er da mig der misforstod det hele...

Jeg troede der skulle bruges noget fra før han lånte ud, og at låner havde slettet det ...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 22:00 #21
Okay, så er vi enige.  :-)

Jeg kender ikke nogen metode til at gendanne det spørger ønsker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 22:59 #22
Et langt ude forslag...
Kig midl. internet filer - sorter efter dato.
Så burde det være muligt at se hvilke sider han har været på, ikk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 23:00 #23
Hvis de så OGSÅ er slettet, ja så er jeg blank...