Avatar billede andjrg2 Nybegynder
15. maj 2010 - 00:12 Der er 12 kommentarer

Ingen trådløs internet forbindelse

Hej
Jeg har fornyligt køb en lenovo g550.
Når jeg skal anvende den på min uddannelsesinstitution kan den ikke komme på det trådløse forbindelse. Jeg har tændt den knap sidder på fronten samt trykket på fn-knappen samtidig med aktiveringsknappen. Der kommer stadig ingen forbindelse frem, heller ikke i lenovo readycomm 5.

Nogle der har oplevet det samme eller ved hvordan jeg kommer videre?

Jeg har windows 7, 32 bit, anvender IE 8/ google chrome.

Mvh.
Avatar billede lzs Nybegynder
15. maj 2010 - 00:19 #1
Har du installeret det trådløse netkort?
Avatar billede andjrg2 Nybegynder
15. maj 2010 - 00:31 #2
hej. pcen er købt hos wupti.dk så går ud fra at det er installeret.
15. maj 2010 - 09:24 #3
Kan den komme 'på' helt andre steder med WLAN ?
Avatar billede lzs Nybegynder
15. maj 2010 - 11:10 #4
Når du slet ikke kan se det trådløse netværk lyder det altså som om, at netkortet ikke er installeret, men ja har du kunnet se trådløs net andre steder? derhjemme (hos naboerne) eller lign.
Avatar billede andjrg2 Nybegynder
15. maj 2010 - 20:03 #5
hej

@karise_larry:
når jeg er hjemme kan jeg sagtens kommer på internettet. det er dog ikke trådløst internet

@lzs:
jeg har ikke kunnet se nogle trådløse netværk overhovedet

mvh
15. maj 2010 - 20:07 #6
Vi spørger igen: Har din PC på noget tidspunkt været 'på' med TRÅDLØS forbindelse ?

Er du 100% sikker på at WLAN (Trådløs netkort/driver) er instaleret/opsat på den PC ?
Avatar billede andjrg2 Nybegynder
15. maj 2010 - 20:19 #7
hej

den har ikke været på trådløs forbindelse nej, da jeg som sagt ikke har kunnet få det til at fungere

jeg næsten 100% sikker på at trådløs netkort/ driver er installeret, da jeg er har købt den gennem wupti.dk (som en pakkeløsning)

der er et program der hedder readycomm 5 på som anvendes til at finde de trådløse netværk
15. maj 2010 - 20:24 #8
Avatar billede andjrg2 Nybegynder
15. maj 2010 - 20:34 #9
Har netop afinstalleret nævnte program og det virker stadig ikke
25. april 2011 - 17:07 #10
... Er denne stadig aktuel ?

Check / opdatér Driversoftware til WLAN ...

(Enhedshåndteringen...)
Avatar billede andjrg2 Nybegynder
25. april 2011 - 17:13 #11
Nej ikke mere.

Ved desværre ikke hvordan jeg tildeler point eller lukker spørgsmålet ned
25. april 2011 - 17:49 #12
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Hvilket det også står i den automatiske "rykker" E-mail du sansynligvis har modtaget til den E-mail konto du har brugt her på Eksperten... men den kigger du måske ikke i ?)