Avatar billede doc_calus Nybegynder
14. maj 2010 - 20:29 Der er 4 kommentarer

Trådløse netværk

Hey!
Jeg har et problem med at bruge den trådløse forbindelse.

Jeg kan se andre trådløse netværk i nærheden men ikke mit eget (hvilket jeg kan på min bærbar). Internet adgang via kabel/routeren fungerer, en standard TDC løsning

PC'en kører XP

Nogle ideer?

Vh
ClausH
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
14. maj 2010 - 22:36 #1
øhh, er det fra en stationær du ikke kan se det ?

det kan skyldes mange ting, men et bud kunne være at dit netkort i computeren ikke understøtter den standart dit trådløse net kører ..

Hvilket type trådløs net er det ? 802.11G eller ???
Avatar billede lzs Nybegynder
14. maj 2010 - 23:19 #2
Lyder som om din router kører med en standard der ikke er understøttet af dit netkort, men svært at sige uden flere oplysninger.
Avatar billede doc_calus Nybegynder
16. maj 2010 - 21:27 #3
Jeps det er 802.11G på en "gammel" stationær (der bruges af min datter) og som fungerede indtil vi skiftede router
Avatar billede lzs Nybegynder
16. maj 2010 - 21:32 #4
Ok og routeren er også sat op til at køre G og ikke f.eks. kun N?