Avatar billede djsmiley Nybegynder
14. maj 2010 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan der kobles et access point på en trådløs router

Hejsa.

Jeg har en sprit ny tdc router med indbygget antenne til wifi.

Det er også godt nok på nær at den trådløse del ikke rækker til hele huset, og mit spørgsmål er derfor, kan man koble et access point på den nuværende trådløse forbindelse uden at man skal oprette et nyt netværk, for alle mine komputere (både lan og wifi forbundet) skal kunne komme i kontakt med hinanden.
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
14. maj 2010 - 16:51 #1
Hej..
Ja det kan man godt..

Det du skal købe er en såkaldt repeater..

Der er mange access points som også kan fungere som det
Avatar billede djsmiley Nybegynder
14. maj 2010 - 16:54 #2
Super... ;o)

Har søgt rimelig meget på nettet og har ikke rigtigt kunne finde et svar, er der nogen bestemte som du eventuelt kunne anbefale.
Avatar billede knuf Nybegynder
14. maj 2010 - 17:35 #3
Inden du køber en repeater, skal du lige checke op på, at den kan håndtere din router.
Hvilke mærke er din router?

Jeg havde en Linksys router og en Linksys repeater. Ifl Linksys helpdesk skulle man sikre sig at repeateren kunne arbejde sammen med routeren.
Avatar billede djsmiley Nybegynder
17. maj 2010 - 16:54 #4
Nu har jeg endelig fået kigget, og det er en SAGEM F@st 3564 TDC Router
Avatar billede knuf Nybegynder
17. maj 2010 - 20:34 #5
Jeg har googled dit modem, og hvis jeg var dig, ville jeg spørge TDC til råds mht repeater, der kan arbejde sammen med din router.
Avatar billede djsmiley Nybegynder
19. maj 2010 - 14:01 #6
Det vil jeg prøve, Mange tak for hjælpen ;o)