Avatar billede elveejay Nybegynder
10. maj 2010 - 21:55 Der er 4 kommentarer

Skærmdrivere til THOMSON fladskærms tv

Jeg har et Thomson Intuiva fladskærms tv, og mangler desperat XP drivere til det.
Lige nu kører jeg med en standard skærm driver (generic), og det gør at jeg har forkert opløsning, og at visse ting bliver tværet lidt ud. Har prøvet at søge på google efter drivere, men uden held.

Ud over ovenstående, så står der også "dps" og "Viva" på det.

Håber nogen kan hjælpe - der fulgte nemlig ikke drivere med (fået det brugt).

På forhånd tak!
10. maj 2010 - 22:11 #1
Der skal (normalt) ikke bruger driver til SKÆRMEN, men til SKÆRMKORTET i PC'en...

Så det er DET vi/du skal vide lidt mere om ...

Er det sket 'pludseligt' ?
Eller pga. en 100% geninstalation ?

OnBoard skærmkort ?
Eller 'løst' ?
(Fabrikat, type, model, ...?)
Avatar billede elveejay Nybegynder
10. maj 2010 - 22:34 #2
Tak for det hurtige svar

Skærmkortet har det fint. Det er integreret på min maskine (ASUS EEE), og maskinen er "født" med drivere til den. Satser på at opdatereinger til disse kommer med win. update.

Men min skærm (eller TV som det jo er) optræder som en "Standard skærm" i windows. Iflg. google, så skal den køre 1366x720 (var det vist), men jeg kan vælge enten 1280 eller 1400 i dropdown listen. Det skal jo helst være den rigtige opløsning, og der tænker jeg, at det måske hjalp med en driver til fjerneren.
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. maj 2010 - 01:01 #3
Det er ikke sikkert at grafikkortet understøtter den opløsning tryk på vis alle tilstande
17. juni 2011 - 18:33 #4
Hvad endte denne tråd med ?