Avatar billede Nfrisch Nybegynder
08. maj 2010 - 16:13 Der er 10 kommentarer

c&c generals Zero hour

Hej, jeg og en ven har et problem med at hvergang vi starter et spil, så efter han har bygget 2 bygninger siger sprænger alle hans bygninger i luften og siger "you have been defeated", i samme stil som hvis man havde trygget surrender.

er der evt. nogen der har oplevet det før, og ved hvad problemet er? :) og helst gerne hva vi kan gøre ved det :P

mvh nicolai :)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 17:04 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 17:05 #2
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
08. maj 2010 - 17:33 #3
altså, vi kan jo godt finde ud af spillet, men den sprænger i luften instant efter han har bygge 2 bygninger, uden han møder en fjende.... vi mangler ikke en walkthrough :) ellers tak
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 17:50 #4
det kunne måske give et fingerpeg om hvad i gjorde forkert.

men så glemmer i det bare.
Avatar billede besle Nybegynder
08. maj 2010 - 19:41 #5
Det problem kender jeg godt. Dette sker som regel på grund af en fejl i spillet, der gør at spillet tror han har mistet sin forbindelse, hvilket gør at han bliver "terminated". Prøv evt. at installere samtlige nye updates, hvis det ikke er over LAN, så portforward, hvis det er med Mod, så afinstaller modden, hvis det bliver ved, så reinstall.

Fortsat god weekend, fra en tidligere C&C:Generals gamer :D
Avatar billede finnerupa Nybegynder
08. maj 2010 - 22:19 #6
hmm det lyder som et simpelt problem :-)

Jeg tror faktisk at jeg har prøvet det engang før. Det er pga. at jeres versioner ikke har samme update. Hvis i kører  med forskellige versioner, så vil spillet bryde forbindelsen efter kort tid og det er mega træls. I skal sørge for at tjekke at i har samme versioner inde under settings tror jeg. Hvis versionerne ikke stemmer overens, så skal I søge efter en update til spillet. Søg evt. via google.

Jeg er helt sikker på det er løsningen, skriv lige hvis det hjalp.

Held og lykke :-)
Avatar billede chalde Seniormester
09. maj 2010 - 10:13 #7
Og en anden mulighed:
Kopibeskyttelse. Alle spil der benytter sig af den gameengine giver denne effekt såfremt spillet er (dårligt) cracket.
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
10. maj 2010 - 15:05 #8
tusind tak for de forskellige hendvendelser, jeg kigger lige på de forskellige forslag, og så vender jeg tilbage til jer :D

Mvh Frisch
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
11. maj 2010 - 09:33 #9
Vi har nu prøvet mere eller mindre diverse ting og sager, vi har opgraderet ved at connecte til internettet, vi har reinstalled 5-10 gange, et par gange slettet generals også(det virker), og samtidig slettet samtlige filer i my documents mappen, vi spiller lan og uden mods, den gør det desuden også når han spiller singleplayer.

Vi har overvejet om det kan være pga. at han køre 64 bit?

Mvh Frisch
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
11. maj 2010 - 16:55 #10
Vi har nu tilmed prøvet med den original vi havde, men blev nødt til at hente -.- simpelthen for mærkeligt det her!!!