Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
06. maj 2010 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte skærm i laptop.

Hejsa.
Jeg bruger asus K50j
min skærm er smadret og skal bruge en ny.
Skærmen er 15.6 tommer.

Nu til mit spg.
http://www.lcds4less.com/AsusLaptop__Asus_K50IJ-SX288V__laptop-screens.html
Dette er skærmen jeg skal bruge.
Den er self ikke hjemme.

MEN, er skærme modelspecificeret. eller kan jeg bruge hvilken som helst 15.6 skærm ?
Hvis jeg kan bruge alle.
Hvor er den billigste ?
Giver mine points til den med den billigste skærm som løsning :)
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
06. maj 2010 - 21:24 #3
Okay, men hvordan kan jeg tjekke om en skærm passer til min pc ?

http://www.papatek.com/Panel156Inch/CHIMEI-N156B6-L04-15.6-inch-LCD-Screen.html

Den her koster mig kun 700 dkr med fragt og det hele.
Men vil den passe ?
Connection: 40 pins
Er alle skærme med 40 pins ?
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
07. maj 2010 - 16:42 #4
Der er simpelthen ingen der kan hjælpe mig :/ ?
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
08. maj 2010 - 11:41 #5
hmm, ingen der kigger i denne sektion ? spørgsmålet er ellers nemt hvis man bare ved lidt om hardware :S