Avatar billede MadsDannow Nybegynder
30. april 2010 - 17:52 Der er 5 kommentarer

Regler for Netradio.

Hey Eksperter :)
Er en dreng på 14 som næsten lever for musikken og ønsker at prøve noget lidt nyt, vil derfor høre om der skulle være nogle regler for startning af Netradio? Da det længe har været en ting jeg gerne har villet.

På forhånd tak
Mads Rasmussen
Avatar billede Programming-Geek Nybegynder
30. april 2010 - 18:04 #1
Hey ;-)

Inden du kan komme igang er der jo LIGE nogle små ting jeg lige må spørge om ;-):
1. Er det din egen musik du vil spille, for hvis ikke så skal du nemlig betale 35.000 til Kodan for at få lov til at spille musikken, derudover kommer royalties som jo også skal betales.
2. Kan du evt. programmere? Du skal jo have sat en hjemmeside op hvor man kan høre radioen.

Tilføj gerne noget hvis der er noget.
Avatar billede frem-ad Professor
30. april 2010 - 18:21 #2
Avatar billede MadsDannow Nybegynder
01. maj 2010 - 09:59 #3
Mange tak :)
Avatar billede frem-ad Professor
01. maj 2010 - 11:52 #4
point svar
Avatar billede frem-ad Professor
01. maj 2010 - 11:52 #5
point svar