Avatar billede Slettet bruger
27. april 2010 - 23:48 Der er 8 kommentarer

Itunes kan ikke finde min musik efter en overgang fra Vista til W7, Hvordan kan jeg undgå at fortælle Itunes hvor hver enkel fil ligger henne?!

Hej,

Findes der en måde at fortælle Itunes at alle de ikke fundne filer ligger et andet sted? når alle Bibliotekets sang ligger i en anden mappe end da biblioteket blev lavet?

spørg endelig, hvis spørgsmålet ikke giver mening.

Tak på forhånd.
Avatar billede besle Nybegynder
28. april 2010 - 08:00 #1
Den hurtige måde: Slet alle filer i Itunes, og lig dem ind igen
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 09:09 #2
Mister jeg så ikke album-billederne? (hvilket jeg gerne vil undgå)
Avatar billede besle Nybegynder
28. april 2010 - 09:43 #3
Mig bekendt, kan Itunes finde billederne til dine sange, så længe du er tilsluttet Itunes store
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 11:12 #4
ja, men jeg vil gerne bevare antal afspilninger, spilletlister osv. som forsvinder hvis lægger sangende ind igen.

når jeg går ind i biblioteket, siger Itunes at den ikke kan finde sangene, og jeg skal så fortælle hvor hvert enkelt sang ligger, findes der ikke en måde at fortælle hvor alle sangene ligger på en gang. - det ville spare mig ca. 4000 museklik ;)
Avatar billede besle Nybegynder
28. april 2010 - 11:29 #5
Prøv dette:

1. Run iTunes
2. Choose "File" > "Add To Library..."
3. Choose the folder containing your iTunes Music Folder (e.g. ~/Music/iTunes)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 11:44 #6
Har jeg prøvet. Itunes ligger bare sangene ind x2 hvor den ene ikke kan afspilles som før.
Avatar billede besle Nybegynder
28. april 2010 - 12:32 #7
Ok. Så er der kun to ting at gøre:

1.Slet alle sange, som foreslået i første post
2. I gang med at klikke alle sange ind igen.
Avatar billede drkoch Nybegynder
30. august 2012 - 12:59 #8
Ville egentlig bare følge op på denne "ældre" tråd og fortælle der er en løsning på problemet, så man også beholder antal afspilninger etc etc...

Tjek min blog her (ikke spamhalløj) - orker bare ikke at skrive det hele herinde :-)

http://lkhansen.wordpress.com/2012/08/30/itunes-kan-ikke-finde-alle-mine-musikfiler-hvad-gor-jeg-guide/