Avatar billede Slettet bruger
22. april 2010 - 20:11 Der er 3 kommentarer

standardgateaway offline

Jeg kan ikke komme på MSN den kommer op med en fejl og når jeg så fejlfinder siger den at standardgateawayen er offline. Jeg køre XP. Jeg får 100% time out når jeg pinger 192.168.1.1 (standardgateaway). Jeg har internet sider som jeg ikke får lov til at komme ind på, f.eks. når jeg prøver og spille musik fra tdcplay via windows media player får mdiaplayer ikke lov til at komme ind og checke DRM licensen.

Jeg har opdateret alle driver kørt chkdsk samt diverse registry programmer.

Hvad gør jeg?
Avatar billede Blandy Praktikant
23. april 2010 - 13:22 #1
Det er din router den er galt med.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2010 - 17:47 #2
Kan du så forklar hvorfor at når jeg køre udenom min zyxel router at så har jeg det samme problem?
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 22:47 #3
Er der virkelig ingen som har nogle løsninger?

Når jeg tester min TCP forbindelse får jeg følgende fejl 8007274C uanset om jeg køre henover min router eller jeg køre direkte på kablet.

Det er meget irreterende at jeg kan komme på nogle hjemmesider og andre kan jeg ikke.