Avatar billede showsource Seniormester
21. april 2010 - 18:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved login

Hej
Ca. hver 2.-3, gang jeg logger ind, er jeg IKKE logget ind.
Jeg får ikke vist fejlbeskeden, som hvis det er forkert bruger/pass.

Altså, jeg er nødt til at skrive bruger/pass to gange, for at logge ind.

Ikke fordi det er det store besvær, men tænkte det lige skulle siges.
Bruger iøvrigt google chrome.
21. april 2010 - 19:05 #1
Logget ind ???
I/til HVAD ???

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede showsource Seniormester
21. april 2010 - 19:15 #2
Well, vi er her:
» Forside» Spørgsmål og Svar» Eksperten» Fejl » spm

Altså, det er ved login her på exp.dk :O)
Avatar billede showsource Seniormester
21. april 2010 - 19:17 #3
Og det forekommer både på winxp, og win7 starter.
Begge med Google Chrome browser
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. april 2010 - 19:19 #4
og du sikker på du ikk bare taster forkert ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2010 - 15:16 #5
Det var nok bare det, siden han ikke gider vende tilbage.
08. maj 2010 - 19:11 #6
http://www.eksperten.dk/profil/showsource : Sidst på 8. maj 2010 kl. 14.00 ?
Avatar billede showsource Seniormester
25. maj 2010 - 07:21 #7
Har nu ikke glemt denne tråd.
Efter den blev oprettet, har jeg kun 2 gange oplevet at jeg ikke loggede ind her på exp første gang jeg prøvede.

Har dog netop nu oplevet at loade en side fra gmail af, logge ind uden problemer, lægge et svar og trykke submit, og alt jeg så fik var en hvid side.
Prøvede en reload af siden, uden resultat.
Gik tilbage til spm., og var ikke længere logget ind.
Loggede så ind igen, og lagde et svar uden problemer.

Det er jo så ikke de store problemer/besvær det gi'r. men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad det er som gør at jeg ikke altid logger ind første gang.
Og den sidste her, hvor jeg vil lægge et svar, og så bliver logget ud ?

Oprydning af session filer måske ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2010 - 20:41 #8
Og du har ingen plugins der kan tænkes at drille?
Avatar billede showsource Seniormester
26. maj 2010 - 10:22 #9
John => Jeg har ingen "udvidelser" i chrome, hvis det er det du tænker på.
Efter min sidste post, oplevede jeg iøvrigt en gang mere blot at få en hvid side ved post til et spm.

og det er jo heller ikke et stort problem, heldigvis, men jeg ville da gerne vide hvad det er som egentlig sker. :O)

Og så er det vel  ved at være lukketid her.
Avatar billede showsource Seniormester
16. juni 2010 - 13:52 #10
Jeg har ikke haft problemer siden sidste post.
Og lukker her.