Avatar billede aka2 Nybegynder
21. april 2010 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldings list

Hej jeg vil gerne lave en tilmeldnings list som man kan se online på min hjemmeside. Funktionerne : der skal kunne tilmeldes online, hvor efter dataérne tilføjes på listen. Der må gerne være mulighed for at sorteringe mulighed a-z eller z-a osv.
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 10:53 #1
Det var et mystisk spørgsmål, det lydere mere som en job beskrivelse ;)

- Kosmos
Avatar billede public2 Nybegynder
21. april 2010 - 10:58 #2
Som kosmos siger, så lyder det mere som en jobbeskrivelse og selvom det er det, så må du forklare meget mere i detaljer da det er noget vagt præcis hvad du efterspørger.

Men dertil vil jeg sige, at "tilmeldings lister" og lignende, kan du finde en masse scripts til ved et par simple google søgninger.

Alt i alt skal du "bare" lave en form hvor folk kan tilmelde sig, lægge det ind i en database (eller flat-file) og så liste det på din side.

Sorterings delen kan laves på flere forskellige måder. Du kan sortere det ved hjælp af din SQL, du kan sortere det via JavaScript, PHP, m.v.

Jeg ved at der er ret gode AJAX liste til rådighed, hvor sortering er en integreret del af dem, her kan du også finde nogle gode scripts ved at google dig frem.
Avatar billede aka2 Nybegynder
01. april 2011 - 14:38 #3
lukker