Avatar billede icemandkk Nybegynder
17. april 2010 - 17:12 Der er 4 kommentarer

Fejl i tabel kan ikke vises i explorer men kommer frem med firefox

Jeg her oploadet en tabel på en hjemmeside men kan ikke få den til at virke når jeg vil have den vist i explorer.browseren melderbare at den lukker pga. en fejl. går jeg derimod over i firefox kommer siden fint frem.

er der nogen der har haft lignende problem eller ved hvad årsagen er.
Avatar billede giweo Juniormester
17. april 2010 - 17:46 #1
hvor ligger den ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. april 2010 - 18:46 #2
Det LEngelhardt mener, er at det er umuligt at hjælpe uden hverken kode eller link til siden.
Avatar billede icemandkk Nybegynder
17. april 2010 - 22:40 #3
Avatar billede giweo Juniormester
18. april 2010 - 08:26 #4
Siden virker fint her - både i Firefox 3.6.3 og Internet Explorer 8.0.6001