Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 20:16 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

hjælp mig min pc

hejsa ja nu har jeg bruget to dage på min pc

er der nogen som jeg kan ringe til

det er jeg hente grifikkort ned så gå den ing og laver noget med min lyd
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2010 - 20:22 #1
Næste gang er du så sød at læse korrektur på det du skriver inden du sender det?

Hvad betyder dette:
det er jeg hente grifikkort ned så gå den ing og laver noget med min lyd
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 20:45 #2
hh he ja det var en fejl det er mit grafikkort jeg ikke kan finde ud af så hvis der er jeg kan ringe op da jeg snart smider min pc ud lol nej men kunne godt bruge noget hjælp over telefon da jeg ikke er så god til at stave
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 20:54 #3
Uhm mindes ikke at have set gratis telefonsupport herinde.

Det er et forum hvor man får skriftlig hjælp af andre til selv at løse sit problem osv.

For en ordens skyld skal du heller ikke selv ligge en svar men en kommentar.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 21:10 #4
ok smil

men ved ikke om det er nok til i kan hjælpe mig med

er der nogen som ved hvor jeg kan hente en driver til audio device on high definition audio bus
det er en fujitsu siemens

Operativ System  Microsoft Windows XP Home Edition

OS Service Pack  Service Pack 3

CPU Type  AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200)

Motherboard Chipset  ATI Radeon Xpress 200, AMD Hammer

Lydkort  ATI SB450 - High Definition Audio Controller
er der nogen som kan hjælp mig da jeg satte mit grafikort til gik lyde væk
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 21:20 #5
Har du prøvet at gå i enhedshåndtering, for at se status her.
Konflikter lydkort med grafik her?
Eller er det det driver der ikke starter til lydkort?
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 21:32 #7
hej her det jeg kan se i enhedshåndtering
der er en gul ? andre enheder og nå jeg gå i den
kommer der en gul ? med  audio device on high definition audio bus
og så er der en gul mere skærmkort (VGA-KOMPATIBEL)

enheder til lyd er der + i så gå hud far at det virke

for hvis jeg lukke pc ned så kan jeg høre den windows lys nå man lukke for pc
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 21:33 #8
ved ikke om der sker noget hvis jeg henter den ned men kan jo prøver :)
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 21:45 #9
kimtheman hvordan udpakke jeg den for der komme en fejl nå jeg vil prøve at åben den
den skrive at jeg skal finde en ande
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 21:58 #10
det må du så prøve på. Kan desvære ikke hjælpe mere.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 22:03 #11
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 22:04 #12
ok men jeg vil se om der er nogen der kan hjælpe mig for det skal nok være på fujitsu siemens side jeg skal hente det jeg skal bruge
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 22:05 #13
Brug link "click here to download"
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 22:08 #14
Produkt:  SCALEO J CR K5 /CBN SCALEO J µATX 350W

Serie-/Identnummer:  skal du bruge det
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 22:24 #15
Nu har du de sidste 4 dage skrevet herinde.

http://www.eksperten.dk/spm/907069

http://www.eksperten.dk/spm/907146

http://www.eksperten.dk/spm/907070

http://www.eksperten.dk/spm/907069

Så mon ikke du snart har fået lavet så meget rod at den skal formateres igen.

Men synes nu det er meget modigt at kaste sig ud i sådan en geninstallation eller hvad du nu har lavet når du ikke har styr på driver osv. Fordi det er da et most man kan sådan noget hvis man vil geninstallere sin Pc. Eller bare lidt i hvert fald.

Alle drivere skulle der jo være styr på inden du opdatere osv..

Men okay man skal jo starte et sted for at lære.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 22:23 #16
der gul i den begge to men kunne godt installer det så vil jeg prøve med mit grafikort om det gå og gøre noget ved det ellers vende jeg lige tilbage sener eller i morgen
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 22:29 #17
har formateres den 4 gange i dag på grund af det med grafikort
ja man skal jo prøve at lære det med pc :)
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 23:04 #18
ja så er jeg her igen nu har jeg fået installer mit grafikort
men nu er min lyd væk

men når jeg gå ind lyde og lydenheder og trykke på den

lydstyrke AIT HD audio rear output
og lydenheder under  afspilning af lyd  standardenhed AIT HD audio rear output

indspilning af lyd standardenhed realtek HD AUDIO INPUT

under stemme .afspilning af stemme standardenhed AIT HD audio rear output

indspilning af stemme standardenhed  realtek HD AUDIO INPUT

under Hadware der virke de alle

hvad skal jeg så gøre snøft
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 23:16 #19
Få en til at kigge på den computer for dig!
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
16. april 2010 - 23:24 #20
ja det er nok en god ide smil men man lære det smil
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 23:34 #21
Ja det er engentlig ikke så svært.

Man finder bundkortsnavnet. Og downloader alle drivers til dette og til alt andet der må være tilsluttet computeren som grafikkort, seperat lydkort osv (Disse fik man somregel med da man købte det).

Men henter også sikkerhedsprogrammer som virus program, spywareprogrammer osv.

Og man gemmer alt på en usb stick og formatere så computeren.

Når windows er installeret så starter man med at installere alle driver til bundkort og genstarter hvergang osv (Man holder øje i enhedshåndtering at man nu også får installeret alt).

Og når det er gjort og den kobles på internet så installeres virus program og opdatere så computeren fuldt ud på windows update osv.......Osv....Osv....
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 05:48 #22
ser ud til at jeg selv fandt ud af det da jeg ringe til min bror for at spøre hvad jeg skul gøre ja det var i nat men jeg siger mange tak for jeres hjælp
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 05:49 #23
ser ud til at jeg selv fandt ud af det da jeg ringe til min bror for at spøre hvad jeg skul gøre ja det var i nat men jeg siger mange tak for jeres hjælp

hvordan giver man point
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 05:52 #24
kan i give et svar så få i point
Avatar billede kimtheman Novice
17. april 2010 - 11:05 #25
Nåå hvad svarede din bror så, og ordnede han det for dig via fjernsupport.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2010 - 13:20 #26
Da det er en fujitsu maskine, så brug denne side næste gang: http://support.ts.fujitsu.com/dk/support/index.html

Der er de drivere du skal bruge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2010 - 13:21 #27
Nok ikke opdaterede drivere, men det er bedre end ingenting + så er det nemmere for dig at opdatere bagefter.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 17:11 #28
http://support.ts.fujitsu.com/dk/support/index.html
har brøv at hente det ned i går men det vil ikke virke så jeg fik hjælp af min bror i går men jeg vil sige tak til alle som har gjort en indsat for at hjælpe mig
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 17:14 #29
kimtheman

nej jeg sage bare hvad der var galt da han er på job om dage så kan jeg jo ikke få fat i ham så det var derfor jeg ringe til ham i nat :)

nå vil smutte igen