Avatar billede lasserasch Juniormester
15. april 2010 - 14:15 Der er 1 løsning

Bind Repeater til DataSource via Retuneret liste og fra FrontEnd.

Hejsa.

Jeg har en web applikation hvor jeg ikke har adgang til C# koden.
Jeg skal integrere noget funktionalitet ind i et eksisterende usercontrol.

I userkontrollen er der idag en repeater.

I ItemTemplate sektionen har jeg tilføjet en subrepeater. Jeg skal meget gerne kunne sætte DataSource for denne subrepeater til et metode kald/property om man vil som findes i min egen assembly og retunerer en list<xxx> generisk liste.

Men jeg kan ikke helt hitter ud af at få sat datasource korrekt.

Jeg prøver sådan her, hvilket fejler:

<asp:Repeater ID="forsikringer" runat="server" DataSource='<%= Kunde.Insurance.Insurances() %>'>

Hvad pokker gør jeg forkert?

Mvh.
Lasse
Avatar billede lasserasch Juniormester
17. september 2010 - 09:33 #1
Lukker