Avatar billede ibdanielsen Nybegynder
14. april 2010 - 22:14 Der er 3 kommentarer

islandsk valuta

Jeg stsår for at skulle rejse til Grønland med iceland Air og et mindre selskab Air Iceland fra Keflavik til .
1. Jeg havde regnet med at betale med visa card, men har fundet ud af at kurserne ikke udregnes ens. Hvad kaan bedst betale sig at betale med visa, elleer overføre pengene til deres konto.

2. Hvsad er de forskellige kurser, der er jo næsten lige så mange kurser ssom der er betalings- måder.

3. havde regnet med at handle i Reykjavik på vejen hjem, bl. a. PC, kaan det betale sig.

Har hørt at kursen fOr 1000 isl. kr. er 161 DK kroner er det korrekt.

VH
Ib Danielsen
Avatar billede kimtheman Novice
14. april 2010 - 22:58 #1
Er det bare mig, eller står der her http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-1

Under Konceptet bag Eksperten:
"Eksperten er et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT"

Så dit spørgsmål passer vel ikke ind i det forum her? Eller er jeg helt forkert på den?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2010 - 00:35 #2
re 1)

Kursforskellen er vel ikke saa stor. Betaling med plastic er baade nemmere og sikkere.

re 2 & ekstra)

Hm. Det er faktisk svaert at finde en officielt valutakurs for islandske kroner.
Avatar billede sennor Nybegynder
15. april 2010 - 00:50 #3
Hvis du skal veksle til Islandske kroner, så gør det i Island, da det altid vil betale sig.