Avatar billede ksch Nybegynder
09. april 2010 - 09:43 Der er 2 kommentarer

formular

fejlmeddelelse i access "du kan ikke gå til den angivne post"

Hvordan får man dette væk når hjælp ingen svar giver?
Avatar billede jensen363 Forsker
09. april 2010 - 09:46 #1
Ikke lige til at svare på !

Hvad udløser fejlmeddelelsen - hvorledes er formular opbygget ?
Avatar billede mugs Novice
09. april 2010 - 10:27 #2
Ret beset er det fordi du prøver at få formularen til at gå til en post, hvor dette er umuligt :o)

En lige så intetsigende kommentar som dit spørgsmål. Hvad er det du prøver at få formularen til og i hvilke tilfælde. Har du noget kode vi må se?

Iøvrigt velkommen til eksperten.dk