Avatar billede celal Nybegynder
07. april 2010 - 16:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke opdatere i en forespørgsel

Jeg har en forepsøgsel med LEFT JOIN på nogle tabeller. Jeg kan godt opdatere i selve forespøgslen når jeg bruger Access 2003 hvor tabellerne er sammenkædet med SQL2000 og SQL2005. Men så snart jeg bruger Access2007, så kan jeg ikke få lov til at opdatere u forespøgslen mere, posten er ikke opdaterbar. Nogen som hved hvorfor dette sker, og hvad jeg kan gøre i Access 2007, for at få lov til at opdatere i posterne i forspøgslen?
Avatar billede terry Ekspert
08. april 2010 - 11:04 #1
There could be an number of reasons why your not getting any responce, one of them might be because of all the unclosed questions you have!
Avatar billede celal Nybegynder
08. april 2010 - 14:09 #2
har lukket de åbne spørgsmål, så det er ikke problemet mere :o).

Jeg har fundet ud af det. Det er en lang historie, men for at gøre den kort, så skyldes det at egenskaben på feltet som jeg Joiner med, er lavet om til indexeret="nej", før var den indexeret= "Ja - ingen dubletter". Så derfor, nu virker det