Avatar billede JeppeH Juniormester
05. april 2010 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis produktionsstyringsværktøj?

Jeg vil gerne hjælpe en god ven som arbejder i en produktionsvirksomhed i Østen. Han mangler et værktøj til at styre produktion, produktionselementer og lager.

Altså et system som holder styr på del-elementer af en ordre osv.

Jeg overvejede at lave en Access database til formålet, men tænker at der måske allerede findes en template som man kunne arbejde videre på!

Kender du en gratis version jeg kan hente?

Venlig hilsen

Jeppe
Avatar billede frozenink Nybegynder
10. april 2010 - 18:49 #1
Hej
Prøv at kigge på denne, er det en sådan du efterlyser?.
Er bygget i asp, Skal måske udvides.
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?lngWId=4&txtCodeId=6551
Avatar billede JeppeH Juniormester
11. april 2010 - 19:53 #2
Hej frozenink,

Det ser dog ikke helt ud til at være det jeg leder efter, men nærmere et projektværktøj. Tanken var et værktøj som kunne holde styr på en produktion, samt udregne lager for alle del-komponenter som indgår i produktionen :o)

Men mange tag for forslaget. Det har jo ikke just væltet ind med forslag ;o)

~ Jeppe
Avatar billede JeppeH Juniormester
16. maj 2011 - 15:41 #3
Lukker og slukker!