Avatar billede denniswiencken Nybegynder
03. april 2010 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skoleskema

Hej, min lærer har givet mig en opgave i vores fælles klasse projekt.

Vi er i gang med at lave et fraværssystem til skolen hvor systemet automatisk tjekker fravær hvis man ikke har indlæst sig med sit stregkode kort,

Min opgave er så at finde ud af hvordan man kan få "lokalet" til at finde ud af hvilke elever der skal være der i netop denne lektion

Systemet skal køre for hvert lokale, så skal altså finde en måde at et skema over hvilke lektioner der skal være i lokalet i løbet af ugen kan hente en oversigt over hvem der skal være på det hold på det tidspunkt..

Forvirret? Det er jeg selv og han valgte mig på den baggrund af jeg engang har lavet et par hjemmesider hvor jeg brugte php og mysql :/

Håber i kan hjælpe mig lidt, og undskyld hvis det er forkert sektion men kunne ikke finde en til php

Men ihvertfald, ville blive glade hvis i ku hjælpe :)
Avatar billede arne_v Ekspert
03. april 2010 - 14:34 #1
Avatar billede denniswiencken Nybegynder
03. april 2010 - 14:37 #2
Tak :D, Så skal jeg bare finde ud af at slette den her
Avatar billede denniswiencken Nybegynder
03. april 2010 - 15:07 #3
lukket