Avatar billede para7 Nybegynder
01. april 2010 - 15:23 Der er 1 løsning

ASP Formmail - relay access denied

Jeg har ASP formmail fra http://www.brainjar.com/asp/formmail/ kørende. Og det ser ud til det eneste der er galt nu er at den mail man sender til forbydes:
Relay access denied. Har prøvet på en anden server, og der hedder det noget lignende:
The server response was: 550 5.7.1 Unable to relay for xxx@xx.dk.
Altså xxx osv er de forskellige af mine mails jeg har prøvet at sætte ind i testformen: http://n7.dk/aspformmail/formmail_test.htm

Formen:

<form action="formmail.asp" method="post">
<div>
<input name="_recipients" type="hidden" value="7d@c.dk" />
<input name="_requiredFields" type="hidden"
  value="Name,Customer ID,Email,Comments" />
Name: <input name="Name" value="Tester Testesen" type="text" /><br />
Customer ID: <input name="Customer ID" value="77" type="text" /><br />
Email Address: <input name="Email" value="" type="text" /><br />
Comments:<br />
<textarea name="Comments" rows=5 cols=50>Comment here...</textarea>
<input type="submit" value="Submit" />
</div>
</form>

Er der nogen der er friske på at hjælpe?
Avatar billede para7 Nybegynder
01. april 2010 - 15:35 #1
Hov, jeg kom i tanke om hvad der er galt. Jeg skal sende fra den mail, der tilhører serveren. Det er nu skrapt...