Avatar billede bibliotekar Nybegynder
31. marts 2010 - 21:30 Der er 10 kommentarer

hvordan opretter man en ny ip forbindelse

Hvordan opretter man en ip forbindelse igen,når man har fået en ny computer?
Avatar billede Red0z Nybegynder
31. marts 2010 - 21:54 #1
I hvilken sammenhæng, skal du bare på nettet, eller er det fordi du har en fast IP ?
31. marts 2010 - 22:15 #2
Velkommen til E. ...

... og under hvilket styresystem?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede bibliotekar Nybegynder
01. april 2010 - 00:50 #3
Det er Win98
01. april 2010 - 10:03 #4
Ny computer => WIN98 ???

(Se datoen *G* !)
Avatar billede zagger Juniormester
01. april 2010 - 10:11 #5
Hehe jeg giver karise_larry ret. Du prøver ikke at lave aprilsnar med os, vel bibliotekar.  ;)
Avatar billede Red0z Nybegynder
01. april 2010 - 13:42 #6
Så var det nemlig helt klart en dag for tidligt, hehe :D
Avatar billede bibliotekar Nybegynder
01. april 2010 - 16:33 #7
Det er faktisk ikke til mig,men min ven som ahr fået en ny computer fra sit arbejde.jeg ville bare hjælpe ham,.men nu har han ringet,at han har fået sin lillebror til at løse problemmet så kære folk mange tak for hjælpen og det var ikke en aprilsnar.
jeg er kvinde og dum til computere,men er god ttil andre praktiske ting som at være kreativ og male.
01. april 2010 - 22:20 #8
...god til andre praktiske ting som at være kreativ og male...
"Det er godt der er forskel på folk, ellers ville verden være kedelig" ?

---

Læg selv et [svar] og efterfølgende brug [Accepter] det for at lukke pænt...

Du er velkommen en anden gang...
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede zagger Juniormester
02. april 2010 - 07:10 #9
Hehe okay, det må du undskylde så. Godt at din ven fik løst problemet. God påske.  :)
Avatar billede bibliotekar Nybegynder
03. april 2010 - 17:48 #10
Mange tak for jeres søde svar.Nu ved jeg at I findes,hvis jeg selv har et computerproblem.Rigtig god påske.
hej fra <jette bibliotekar