Avatar billede deamill Nybegynder
31. marts 2010 - 12:09 Der er 1 løsning

Listview add subitem

Hej,

Jeg har et spørgsmål vedr listview...

Hvis jeg vil adde et nyt iterm i bunden af listen så gør jeg sådan:
            pramListViewToAddItemsTo.Items.Add("Nyt Item")

Her skal jeg altså ikke fortælle hvor den skal addes

Hvis jeg så ønsker at adde subitems også, så bliver jeg nødt til at kende række nummeret (her første række):
            pramListViewToAddItemsTo.Items.Item(0).SubItems.Add("Sub1")
            pramListViewToAddItemsTo.Items.Item(0).SubItems.Add("Sub2")

Hvordan kan jeg få den til at adde mine subitems uden jeg fortælle hvor jeg er (altså der hvor jeg netop added mit main item)?

Noget ala det her ville være naturligt:
            pramListViewToAddItemsTo.Items.SubItems.Add("Sub1")

Men det kan man ikke.

Nogen gode forslag?
Avatar billede deamill Nybegynder
31. marts 2010 - 23:30 #1
Fandt workaround