Avatar billede jjbirk Nybegynder
31. marts 2010 - 11:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode

Hej.

Ja det er meget pinligt men jeg kan ikke huske min Password og Username til min Mysql.
Er der nogle der ved, om jeg kan finde dem på en måde eller hvad skal jeg gøre ????
Avatar billede kimtheman Novice
31. marts 2010 - 11:59 #1
Der findes vel en knap "Glemt password" hvor man skriver sin e-mail og de sender et nyt password og i mailen står måske ens brugernavn? (Et gæt)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2010 - 12:04 #2
Avatar billede jjbirk Nybegynder
31. marts 2010 - 12:25 #3
T4NK3R.

Se lige din post.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
31. marts 2010 - 17:57 #4
Da jeg ikke er den store haj til engelsk håber jeg der er en der kan/vil hjælpe.

Fang med evt. gerne på msn j-johnsen@live.dk
Avatar billede jjbirk Nybegynder
01. april 2010 - 20:47 #5
hmmm kedeligt
Avatar billede kimtheman Novice
01. april 2010 - 23:20 #6
Hvad F.. stjæler du selv point selv om du fik svaret!
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2010 - 23:55 #7
Rolig, nu. Det gjorde han faktisk ikke.
- Han skriver jo at hans engelske ikke er tilstrækkeligt til at forstå så komplicerede sager.

Bare synd at ingen "tungere" db-administratorer havde tid til at hjælpe :(
Avatar billede kimtheman Novice
02. april 2010 - 01:39 #8
Men det ændre vel stadig ikke på han fik løsningen. Og vel det at det hele handler om.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2010 - 02:03 #9
Det handler om at manden (eller damen!) er lukket ude af sin database.
- det andet dér, det er sgu for uhyggeligt, du : )