Avatar billede kongen72 Nybegynder
27. marts 2010 - 18:34 Der er 5 kommentarer

Automatisk generering af punktum! ?

Hej.

Har en tekstbox hvor mine brugere skal indtaste en pris i. Vil gerne have at, der automatisk genereres punktummer, mens brugeren skriver prisen i tekstfeltet. (f.eks: 10.000 / 2.000.000).

Nogle som kan hjælpe mig med dette?

Tak på forhånd ,-)
Avatar billede Syska Mester
27. marts 2010 - 18:40 #1
MaskedTextbox i Forms

ASP.NET, så skal du over i noget javascript.

jQuery ... og så et plugin.
eller
http://www.asp.net/ajax/ajaxcontroltoolkit/Samples/MaskedEdit/MaskedEdit.aspx
Avatar billede kongen72 Nybegynder
27. marts 2010 - 20:34 #2
Hej buzzzz

tak! hvad skal jeg søge efter, hvis det skal være javascript.. hvad kalder man dette funktion?, kan ikke rigtig finde noget på MaskedTextbox..

tak
Avatar billede Syska Mester
27. marts 2010 - 20:39 #3
Ja, det er hvis det er Winforms ... så er der en control der hedder "MaskedTextbox"

Der findes sikkert også noget til WPF.

Men du har ikke skrevet hvad du bruger ...
Avatar billede Syska Mester
27. marts 2010 - 20:41 #4
Avatar billede Syska Mester
30. marts 2010 - 01:04 #5
Kommet videre ?