Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
27. marts 2010 - 14:40 Der er 1 løsning

Programmør til Apps til iPhone

Hej

Jeg er designer, og sidder med en del forskellige ideer i fht. at udvikle apps til iPhone. Derfor søger jeg en dygtig programmør, som vil være med til at satse i den retning.

Jeg er overbevist om at har man den rigtige idé (hvilket jeg mener at have en del af), kan man tjene gode penge.

Med andre ord søger jeg en som er med på et samarbejde som først lønnes idet vi deler et evt. overskud fra salget 50/50. Jeg kommer med idéen og skaber det grafiske. Du udvikler det programmeringsmæssige.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. januar 2011 - 17:37 #1
jeg fandt en