Avatar billede julianmay Nybegynder
25. marts 2010 - 10:41 Der er 4 kommentarer

Opret smtp-adresser med "ø" i.

Hej

Jeg forsøger at oprette et domænenavn med "ø" i på en Exchange 2007 server. Når jeg opretter domænet under "Organization Configuration => Hub Transport => Accepted domains" får jeg følgende:

X  Some controls are not valid
    -invalid SMTP domain

Det ligger på en SBS server 2008 server.
Jeg har kontrolleret at der er installeret dansk sprog i Global Catalogue/NTDS (som løste det i Exchange 2003 på en SBS 2003 server) - men det er åbenbart ikke nok her.

Forsøger jeg at tilføje en modtager-adresse med "ø" på en bruger får jeg følgende:

X    The adress 'n@domæne_med_ø.dk' is not a valid SMTP address

Nogen der har nogen ideer?

/Julian
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2010 - 10:56 #1
Det kan desværre ikke lade sig gøre at have æøå i mailadresser endnu.
Avatar billede julianmay Nybegynder
25. marts 2010 - 11:21 #2
OK - mange tak
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2010 - 12:04 #3
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. marts 2010 - 14:37 #4
Læg selv et svar og accepter, så vi kan få lukket.