Avatar billede britalis Nybegynder
23. marts 2010 - 07:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

video komprimering

jeg har sat med en stak film (på harddisk) som jeg gerne vil komprimere men jeg sydes ikke winrar gør meget ved det så er der nogen der kender en god måde eller et program til at komprimer med der er god til film
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. marts 2010 - 00:09 #1
Jeg er lige med på en lytter, hvis nogen skulle have en god idé.
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
27. marts 2010 - 23:14 #2
De muligheder du har for at komprimere dine film er følger :

1 - konvater dem til et andet codec - jeg ville anbefale mpeg.Løsningen er  >>meget<< tidskrævende, du kan forvente at skulle bruge 1 min real tid pr min film du konvatere (med mindre du har en super computer) og du vil opleve en forringelse i kvaliteten, af dine film

2 - Konvatere dem til flash - det er klart at det er noget der i virkelig forringer kvaliteten, men hvis du virkelig vil spare plads - kan flash være en mulighed for dig - youtube understøtter >>HD<< så du kan uploade dine film dertil (i et privat album) - youtube tillader en filstørrelse på op til 2gb pr fil

Hvis du ikke vil have dine film offentliggjort på youtube eller det er indhold der af andre grunde ikke kan ligge der - kan du bruge camstudio ( http://camstudio.org/ ) der kan konvatere dine film til flash lokalt.
Avatar billede britalis Nybegynder
28. marts 2010 - 15:24 #3
så der er ikke en mulighed for at jeg kan komprimere dem til an fil ligsom rar der først skal pakkes ud før den kan bruges
Avatar billede britalis Nybegynder
28. marts 2010 - 15:25 #4
an = en