Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2010 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhed/rettigheder Access 2003

Vi har en database, som kommer til at bestå af mange relationer, forespørgsler og tabeller. Denne database skal 2 personer holde ajour, men da der kan være 50 brugere, der trækker oplysninger herfra, er vi nødt til at have en form for sikkerhed.

Helst vil vi have at vi 2 personer har administratoradgang, nogle få brugere har mulighed for at oprette rapporter m.v., men øvrig kun kan søge oplysninger.

Hvordan kan dette gøres bedst og lettest muligt?
Avatar billede terry Ekspert
22. marts 2010 - 12:59 #1
http://www.eksperten.dk/guide/314

Best isnt always easiest :o)
Avatar billede mugs Novice
22. marts 2010 - 13:24 #2
Du kna også lave em back-end og forskellige front-end designet til brugernes behov. Men det har ikke noget at gøre med egentlig sikkerhed.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2010 - 13:32 #3
mugs> Hvordan gør jeg det?