Avatar billede svinget Praktikant
22. marts 2010 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sende retru link med

Jeg har en side hvor jeg er nød til at arbejde med Iframes. Dvs. mine asp sider vises i en Iframe, og jeg klikke frem og tilbage inden for denne.

Jeg har brug for et "back" link, så jeg kan navigere tilbage til den foregående side. Af og til kan man komme til en given underside fra flere sider, hvorfor jeg har brug for at sende information med linket, så jeg ved hvor personen kommer fra.

Noget i stil med:
<a href="evaluation_follow_up_details.asp?catagory=sp1&backvalue=page1">Back > > ></a>

Nu er mit spørgsmål så om jeg kan hive den ovenstående "backvalue=Page1" direkte ind i et returlink, eller der er en bedre løsning?
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2010 - 09:25 #1
er lidt i tvivl om præcis hvad du mangler - er det Request.Querystring du søger?

backvalue = Request.Querystring("backvalue")
Avatar billede svinget Praktikant
22. marts 2010 - 13:28 #2
Jeg gjorde langt mere besværligt end nødvendigt. Denne var denne funktion jeg efterlyste:

<a href="java script:history.go(-1)">

Tak for hjælpen alligevel - poster du et svar?
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2010 - 22:29 #3
behold du bare de point.
Avatar billede svinget Praktikant
28. marts 2011 - 08:24 #4
Takker