Avatar billede buckster Nybegynder
22. marts 2010 - 08:38 Der er 6 kommentarer

addressekartotek

Godmorgen på sådan en solskinsdag.

Vores computer har været gået ned.
Jeg har stadig listen med kontaktpersoner til og ligge i outlook.
Men når jeg trykker på den lille bog som skal vi addressekartoteket, kommer den frem med et ! og en boks hvor der står.

-addresselisten kunne ikke vises. Mappen kontankt personer der er knyttet til adresselisten, kunne ikke åbnes. Den kan være flyttet eller slettet eller du har ikke den rette tilladelse.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få mine kontakt personer ind i mit adresse kartotek igen.

Kan du hjælpe med det ??

På forhånd tak.

Venlig hilsen maybrith
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. marts 2010 - 08:42 #1
Hvilket styresystem?? 98-mil-xp-vista win7-andet? er det Msoutlook eller Outlook Express?
Avatar billede buckster Nybegynder
22. marts 2010 - 09:07 #2
det er Xp
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. marts 2010 - 09:20 #3
Det bliver noken lang omgang "  er det MsOutlook eller Outlook Express? Prøv at gå til søge funktionen skriv søg i alle filer søgeord wab når den finder et lille bogikon mærke prøv at dobbeltklikke på det.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2010 - 09:27 #4
Avatar billede buckster Nybegynder
22. marts 2010 - 20:05 #5
Vi fandt ud af det med vejmandens link.
mange tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2010 - 23:27 #6
Velbekomme, så kommer her et "Svar".

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.