Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2010 - 21:08 Der er 9 kommentarer

sletning af poster

Jeg laver en hjemmeside i Dreamweaver og Mysql.
Jeg har lavet en tilmeldings side hvor man kan til spinning det virker fint men man kan ikke slette sig igen er der en snedig måde at gøre det på?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. marts 2010 - 22:00 #1
DELETE FROM tilmelding WHERE person_id = 'id'

Lidt nærmere beskrivelse vil være godt. Hvilket sprog skriver du i, PHP?

Hvordan ser din siden ud o.l.?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2010 - 22:22 #2
Du kan se siden her "www.frv-mck.dk" hvor du vælger tilmeldinger i menuen til venster.
Selve tilmeldingen er skrevet i php.
Avatar billede drlotto Nybegynder
12. marts 2010 - 12:08 #3
DELETE FROM tilmelding WHERE username='BRUGERNAVN' AND password='PASSWORD';

:)
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2010 - 13:37 #4
Kan du skrive lidt mere om hvordan man gør det:-)
Avatar billede drlotto Nybegynder
12. marts 2010 - 13:51 #5
Lige som du laver din oprettelse, så kan du os lave en der sletter bruger på samme måde.

Bare med en sql query som den jeg har lavet der.
Avatar billede drlotto Nybegynder
16. marts 2010 - 12:09 #6
Sker her noget?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2010 - 17:19 #7
Undskyld jeg ikke har reageret men jeg har ikke haft tid til at rode med det da jeg er på job i udlandet du skal nok hører fra mig så snart jeg for tid.
Men problemet kan måske værer den måde jeg har lavet det.
Jeg bruger 1 variabel 12 gange med repeat hvis du forstår.
Lige nu virker det ikke det på hjemmesiden da jeg har rodet lidt i det.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2010 - 02:05 #8
Ja nu er jeg klar igen hvis du har kommentar til det jeg har skrevet
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2010 - 02:57 #9
Er der virkelig ingen der vil hjælpe eller er der ingen der kan?