Avatar billede lionlegend Nybegynder
11. marts 2010 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Baggrund replikere sig selv

hey gutter mit baggrundsbillede kopiere sig selv efter hvilken opløsning skærm man har og jeg kunne godt tænke mig den strækte sig over hele siden lige meget hvor stor en opløsning der er, så mit spørgsmål er hvad for en kode skal jeg bruge for at få det til at virke (undskyld jeg er nybegynder) eller kan i komme med en anden løsning?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2010 - 23:00 #1
Hvor og hvordan?
Avatar billede lionlegend Nybegynder
12. marts 2010 - 11:08 #2
hvad mener du med hvor og hvordan jeg har forklaret mit problem, hvis der er nogen af jer gutter der er kloge nok til at svare på mit spørgsmål så må i meget gerne skrive et svar. lad vær med at skrive hvor og hvordan uden at læse hvad jeg har spurgt om.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2010 - 16:28 #3
Måske skulle du lige læse dit spørgsmål igennem igen. Grunden til at jeg spørger er netop, at du ikke har forklaret hverken hvor eller hvordan du vil forstørre baggrunden.

Måske er det baggrunden på solfangeren til toppen af din bil du vil forstørre? Eller også er det baggrunden i dit styresystem eller på din hjemmeside du vil have til at strække sig? Eller måske endda baggrundsbilledet på din iPhone?