Avatar billede carlt Seniormester
11. marts 2010 - 14:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express kan ikke "tale" med yahoo

Når jeg fra min OE sender en mail til en af mine venner, som har en yahoo mail, modtager hun mailen, men når hun trykker på "besvar", sker der ikke noget, det vil sige, jeg modtager ikke nogen mail!
Nogen, der har en mulig løsning?
11. marts 2010 - 16:40 #1
... det virker da mere som om det er ved "yahoo mail" der er et problem ???

Proceduren er vel sådan:
Efter "besvar" knappen + lidt skriveri bla bla bla + "en eller anden send" knap ???
Findes det (tilsyneladende) sendte i nævnte "yahoo mail" 's sendt post ?
Avatar billede carlt Seniormester
11. marts 2010 - 17:01 #2
Ja, det sendte findes i "sendt post".
Avatar billede Vandreren Novice
11. marts 2010 - 17:22 #3
Har du udfyldt feltet Reply [Svar] under indstillingerne for kontoprofilen i Outlook?
Avatar billede carlt Seniormester
11. marts 2010 - 17:24 #4
Det drejer sig om Outlook Express.
Avatar billede Vandreren Novice
11. marts 2010 - 17:39 #5
Feltet kaldes Svaradresse i den danske version:
http://www.spywareguide.dk/images/guide/microsoft/outlook_express_opret_konto/oe_create_account010.png

Kilde: http://www.spywareguide.dk/microsoft/opsaetning-af-e-mail-konto-i-outlook-express-2

Har du udfyldt feltet Svaradresse under indstillingerne for kontoprofilen i Outlook Express?
Avatar billede carlt Seniormester
11. marts 2010 - 20:08 #6
Er ikke hjemme lige nu.
Vender tilbage i morgen.
Avatar billede carlt Seniormester
12. marts 2010 - 09:46 #7
Til Vandreren og karise_larry:
Jeg endte med at ringe på TDC´s "Hotline" (Telf: 80 80 80 47). Hotlinen henviste mig til følgende vejledning:
tdc.dk/4019
og
tdc.dk/4444
Skal lige have afprøvet det rigtigt, inden jeg vender tilbage.
Avatar billede carlt Seniormester
28. marts 2010 - 09:47 #8
Det tog længere tid, end jeg havde regnet med, men her er en forklaring:
Det havde tilsyneladende ikke noget med ovenstående (TDC´s hotline) at gøre.
Fejlen lå sikkert i min vens mobile bredbåndsforbindelse (sådan en lille dims, der hang i en af indgangene på siden af den bærbare (sikkert et USB-stik).
Hun er efter begyndelsen af dette spørgsmål flyttet til et område, hvor "Wimax Bredbånd" dækker og har derfor droppet det mobile bredbånd.
Så nu "kører" det.
Til Vandreren og karise_larry:
I gjorde begge et forsøg på at hjælpe.
Så læg hver et svar, så deler I point.
mvh carlt
28. marts 2010 - 11:46 #9
Ping...
Avatar billede carlt Seniormester
28. marts 2010 - 15:27 #10
Det er (begyndende) påske.
Hvor lang tid skal Vandreren have til at aflever et svar?
Avatar billede carlt Seniormester
28. marts 2010 - 15:30 #11
Det er en dejlig ting med "preview", men alligevel sker der enkelte fejl (aflever/aflevere)