Avatar billede rossi-v Nybegynder
11. marts 2010 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hey når jeg prøver og lave om på min text i databasen via min site for jeg denne meddelse.

Connected succesfully

Kunne ikke tilføje til databasen, fordi: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE id=1' at line 1. Forespørgslen var UPDATE `uf` SET indhold='????adsa' , news='arrrrrsa' , maerke='' , model='' , info='' , pris='' , WHERE id=1.

Men jeg kan ikke se hvad der er gal på min enter.php i dreamweaver??
Avatar billede AnyFellow Mester
11. marts 2010 - 13:19 #1
Jeg vil tro det er dit komma før 'WHERE id=1' der giver problemer.
Avatar billede rossi-v Nybegynder
11. marts 2010 - 13:57 #2
takker. det var lige det der var gal med den. tak tak tak
Avatar billede AnyFellow Mester
11. marts 2010 - 15:48 #3
Selv tak.