Avatar billede Leoking Nybegynder
10. marts 2010 - 16:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

At lave en ny id(tabel) uden at gå ind i selve databasen

Søger koden til at lave en ny id fra evt. en adminstrator side ..

Nogen der kan hjælpe .. ?

Normalt ville "knappen" hedder noget med Tilføj ny side eller lign.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. marts 2010 - 16:26 #1
Den må nok lige forklares lidt bedre.
Avatar billede Leoking Nybegynder
10. marts 2010 - 16:30 #2
altså , en ny id. men i samme database.. normalt når en person skal redigere sine sider har han et adminstration system på hjemmesiden som er linket til databasen .. Jeg spørger efter koden som i bund og grund er en knap der giver mulighed for at lave en helt ny side men med samme felter. bedre? ..
Avatar billede Leoking Nybegynder
18. marts 2010 - 12:28 #3
fandt løsning