Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 09:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Backup af kalender

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg kan tage backup af min kalender i Outlook?
Avatar billede justrace Novice
18. marts 2010 - 08:58 #1
Filer > Eksporter > Eksporter til en fil > Her er valget normalt Privatmappefil (.pst), men det kommer så an på hvad den skal bruges til.
Avatar billede hkprofil Forsker
24. marts 2010 - 08:05 #2
Den skal udelukkende bruges til back up, da jeg har alle mine data liggende her, og før har oplevet systemnedbrud!
Avatar billede justrace Novice
24. marts 2010 - 09:15 #3
Så er det *.pst du skal vælge.
Avatar billede hkprofil Forsker
24. marts 2010 - 10:08 #4
Nu har jeg eksporteret min kalender til .pst og håber på den ligger der, men kan ikke umiddelbart kontrollere det?
Avatar billede justrace Novice
24. marts 2010 - 11:51 #5
Du kan vel se der ligger en fil med det navn du gav den, samt den ender på pst.

Du skal jo vide hvor den ligger, hvis du skal have en chance for at bruge den hvis det bliver nødvendigt.
Avatar billede hkprofil Forsker
24. marts 2010 - 15:17 #6
Alt ok - den er der - TAK for hjælpen, send venl. svar!
Avatar billede justrace Novice
24. marts 2010 - 15:57 #7
Ok, kommer her.

Husk det også er backup af adresser og mail i samme omgang. :)
Avatar billede justrace Novice
24. marts 2010 - 15:58 #8
Huv... :)
Avatar billede justrace Novice
24. marts 2010 - 15:58 #9
Hov hov... :)