Avatar billede boerbedst Nybegynder
07. marts 2010 - 12:18 Der er 8 kommentarer

skrærm virker ikke i VGA indgang

hej har lige købt ny pc. og undre mig meget over at min VGA indgang ikke gider at virke, jeg skal i stedet bruge et stik der ændre den fra Vga til DVI for at skærmen gider at virker... hvad skal jeg gøre for at VGA porten i pc gider at virke`?
07. marts 2010 - 12:31 #1
Øhhhh...

Hvis der er DVI udgang på din ny PC (forventer jeg da) og DVI indgang på skærmen vil jeg generelt anbefale at bruge den kombination...
Avatar billede boerbedst Nybegynder
07. marts 2010 - 14:51 #2
jeg har både en VGA indgang og DVI ingang i min pc men der er kun DVI indgangen der virker. og mit skærmstik. er den VGA enden men jeg bliver nød til at sætte et stik til så det bliver en DVI i stedet og sætte den i DVI så virker den. MEn hvorfor virker min VGA ikke?
07. marts 2010 - 15:30 #3
NB: Jeg har aldrig hørt/læst om VGA/DVI indgang på en PC ?

Kan du lige omformulere ?
Avatar billede boerbedst Nybegynder
07. marts 2010 - 16:20 #4
jeg har bægge indgange i min pc. både en VGA og en DVI altsår jeg hhar 2 jeg kan bruge Men VGA virker ikke kun DVI
07. marts 2010 - 16:46 #5
Gentager: Hvad skal du med en VGA/DVI INDGANG på en PC ???
Undskyld men læs lige alt hvad du skriver inden [Opret] ...
Avatar billede boerbedst Nybegynder
07. marts 2010 - 17:06 #6
ved jeg da ikke der er bare 2 indgange jeg kan bruge..
07. marts 2010 - 17:23 #7
På en PC er det altid UDGANGE/Output når det er tale om et eller andet med en SKÆRM... Og nu har du skrevet INDGANG >5 gange ?

http://www.tweak.dk/test517/kortend.jpg

---

Er der (også) DVI INDGANG/INPUT i din SKÆRM ???
Avatar billede boerbedst Nybegynder
07. marts 2010 - 17:53 #8
okay er ikke en nørd som dig ved sku ikke hvad det hedder men jeg har en VGA UDGANG! og EN DVI UDGANG!!"!!! er det okay