Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 00:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Site Directory hos One.com?

Hej!

Jeg sidder og roder med noget CMS, og skal bruge en "Site Directory" sti. Jeg har mit domæne hos one.com, og har INGEN idé om hvor jeg skal finde mit site directory.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 00:37 #1
Jeg har nu prøvet med både "/customers/mitdomæne.dk/mitdomænedk:/var/www/" og bare "/" men intet af det virker...
Avatar billede acore Ekspert
07. marts 2010 - 02:32 #2
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 03:13 #3
Har jeg også prøvet, virker desværre heller ikke. Så jeg er lidt i vildrede...
07. marts 2010 - 06:18 #4
Har du spurgt paa one.com's chat support?  I dagtimerne har de dansk betjening, men ellers engels betjening doegnet rundt.
Avatar billede acore Ekspert
07. marts 2010 - 08:20 #5
"virker desværre heller ikke"

Hvad skal du bruge det til? Du spørger i kategorien mySQL, men det giver ikke megen mening, synes jeg.

PS. Har haft one.com som host, hvor det virkede
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 12:44 #6
Acore, den kunne stadig ikke connecte til databasen.

Desuden var chatsupporten heller ikke til meget hjælp da de svarede med "idk" på den engelske support.
Avatar billede acore Ekspert
07. marts 2010 - 13:49 #7
Du skal da ikke bruge noget path for at connect til databasen. Prøv at vis den kode, du ikke kan få til at virke.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 14:16 #8
Det er guiden her jeg prøver at følge: http://www.intranetjournal.com/php-cms/

Det er i part to hvor jeg møder kodestumpen:

<?php
class SystemComponent {

    var $settings;

    function getSettings() {

        // System variables
        $settings['siteDir'] = '/path/to/your/intranet/';

        // Database variables
        $settings['dbhost'] = 'hostname';
        $settings['dbusername'] = 'dbuser';
        $settings['dbpassword'] = 'dbpass';
        $settings['dbname'] = 'mydb';

        return $settings;

    }

?>
Avatar billede acore Ekspert
07. marts 2010 - 14:52 #9
Hvad har du prøvet, som ikke virker?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 20:58 #10
Har prøvet "/", "/customers/mitdomæne.dk/mitdomænedk:/var/www/", "mitdomæne.dk/", "mitdomæne.dk/CMS/" og alt hvad jeg kunne komme i tanke om i går. Men jeg har fået fat i den danske support nu. Skriv et svar acore, så får du point for din hjælp...
Avatar billede acore Ekspert
07. marts 2010 - 22:00 #11
Hvis ikke du har fået det løst endnu, så prøv med en tom streng.