Avatar billede j-roar-h Nybegynder
06. marts 2010 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVI-MiniDisplayPort

Hej,

Jeg har en iMac 27" som jeg lige har købt.

Tidligere havde jeg en pc. Den vil jeg nu gerne have til at køre på min iMac, altså så det virker som en ekstern skærm.

Derfor har jeg været oppe og købe et DVI-MiniDisplayPort kabel. Problemet er bare at det ikke virker. Jeg ved ikke hvordan man skal få den til at vise indholdet fra pc'en. Jeg har sat kablet i begge enheder, og startede så dem begge to.

Inden jeg købte min iMac havde jeg en almindelig skærm som var tilsluttet både AVG og DVI stick. Derfor burde et DVI kabel også virke.

Håber nogen kan hjælpe.
06. marts 2010 - 14:05 #1
... Øhhhhh - den [ iMac 27" ] du snakker om, er det bare en alm. SKÆRM ? Eller hyr ?
Avatar billede chalde Seniormester
06. marts 2010 - 14:39 #2
#1 En iMac er en komplet computer samlet i én enhed:
http://www.apple.com/imac/

#0 Umiddelbart ser det ud til at den kun accepterer rene displayport enheder og ikke konverterede signaler:
http://www.appleinsider.com/articles/09/10/26/tests_confirm_apples_27_imac_only_supports_displayport_input.html
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
05. december 2010 - 10:39 #3
Lukker