Avatar billede madskatholm Nybegynder
05. marts 2010 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Domæne flytning

Hjææælp..!

Jeg har en del domæner registeret hos BuyDomains.dk og ønsker at flytte dem pga. deres ubrugelig support. Jeg skal bruge Auth ID koder for at flytte nogle af domænerne. Men de svare hverken på mine mails eller tlf. opkald. Det har stået på et par måneder nu...

Kan man skaffe Auth ID koderne uden om BuyDomains.dk?
Eller er der en anden løsning på mit problem..?

Et lille tillægsspørgsmål:
Hvem skal jeg fremover bruge til at registrere domæner? (BlueHost, GoDaddy, Loopia, EuroDNS, GratisDns... Eller en helt anden... Går ikke så meget op i prisen - Bare supporten er ok!
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. marts 2010 - 00:27 #1
Hej

Kender til det at det er svært at få Auth ID'en.

Jeg har idag mine domæner hos www.intergate.dk og nogle hos www.unitspeed.dk
Avatar billede dunkeren Nybegynder
25. april 2010 - 11:45 #2
Hej Mads

Jeg har smidt en personlig besked til dig.
Derudover vil jeg anbefale dig at kigge her :

http://www.stopbuydomains-dk.eu/

mvh

MJ