Avatar billede eugenius Nybegynder
03. marts 2010 - 21:28 Der er 10 kommentarer

Jeg tror jeg har slettet min prossesor

Hej,
jeg har slettet et program, i "fjern programmer", der hedder noget med "intel" og nu kører min skærm med en lav opløsning. Hvad skal jeg gøre for at få den normal igen?
Hilsen Petrine
Avatar billede JArndal Nybegynder
03. marts 2010 - 21:55 #1
Gendan din maskine til før du gjorde det
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 00:48 #2
Og hvis du fortæller hvilken Windows du kører kan vi fortælle dig hvordan du gør det.
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
04. marts 2010 - 07:48 #3
Start med at kør en windows update og se om den foreslår dig at hente nogle drivers hvis den gør det så hent dem.

Ellers så find ud af hvem producenten af computeren er og tjek deres hjemmeside efter drivere.

Mvh
HE
Avatar billede Stickano Nybegynder
04. marts 2010 - 09:59 #4
Det er nok din Chipset driver. Hent evt. Sisoftsandra og få den til at køre en hardware scan på din computer. Derefter går du på intel.com, finder dit hardware og downloader driver.
Avatar billede Stickano Nybegynder
04. marts 2010 - 10:00 #5
Ouch, det slog mig lige intel også laver grafik kort. My bad.
None the less, ville stadig både hente chipset og gfx driver hvis jeg var dig.
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 16:58 #6
Alt det er slet ikke nødvendigt, hvis computeren bare bliver gendannet.
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
04. marts 2010 - 17:08 #7
Det er rigtigt men det er ofte meget lettere end at rode med gendannelse og der ud over rissikere man ikke at skulle formatere hvis gendannelsen af den ene eller anden grund går galt...

der ud over er det en god ide at vide hvordan man opdatere drivere og gøre det fra tid til anden.

Mvh
HE
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 17:30 #8
Sludder, forsøg på gendannelse er det eneste i denne situation.
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 17:30 #9
Det eneste rigtige
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
04. marts 2010 - 19:32 #10
Ingen grund til at diskutere længere med dig om det

eugenius Der er flere muligheder en er at gendanne din computer hvis du har det aktiveret en anden er at få geninstalleret de drivers du har fået slettet

Hvis du ønsker den sidste skal jeg gerne hjælpe dig med det kræver bare du melder ud her :)

Mvh
HE