Avatar billede hushus1971 Nybegynder
02. marts 2010 - 14:03 Der er 2 kommentarer

Wi-Fi generelt...

Jeg er en rimelig "kloG mand der hælder mest til Kabeltrukket netværk, men min Eks. har købt sig en Lexmark-printer som kan køre trådløst og den virker fint med usb-kabel, men den skulle også gerne køre trådløst (siger hun)... Den SKAL være slukket når hun ikke bruger den, men SKAL virke når hun vil bruge den... Nyt problem: Jeg skal installere driver-cd'en først og det har jeg gjort. Så skal jeg sætte usb-kabel i og gøre hvad??? Man kan ikke lave en ny ip-adresse på printeren og man kan ikke søge printeren da den ikke kan sættes i "aktive"-mode og printeren kan heller ikke finde computeren... Info: Der er tre pc'ere der skal være koblet til... Lige nu bruger vi min stationære pc da den står i et andet lokale og så flytter vi bare det der skal printes over på en usb-pen...
Nu skal I ikke komme med alt muligt om ip-adresser... Jeg bygger computere, men sætter INTET op... Ellers må jeg finde en MEGET stor hammer...

Kun seriøse henvendelser bliver besvaret
Avatar billede smartebenny Nybegynder
03. marts 2010 - 18:21 #1
Kun seriøse spørgsmål besvares
Avatar billede hushus1971 Nybegynder
04. marts 2010 - 20:02 #2
Altså bliver det til hammeren