Avatar billede capperaii Nybegynder
01. marts 2010 - 17:21 Der er 1 kommentar

playstation 3 problemer

har haft min playstation i halvandet år nu og nu er den begyndt på at når nogen gange når jeg sætter fifa i kan den slet ikke finde den . så skal man bare prøve 1000 gange og så lige pludselig kan den være der. ville lige høre om der var nogle der havde forstand på det inden jeg sender den ind
Avatar billede anders-j Nybegynder
01. marts 2010 - 18:03 #1
Hvis problemer et opstået idag, så er det fordi alle PS3 ejere oplever store problemer af en el. anden art.

Det skal dog siges, at PS3 slim udgaverne ikke er berørt.

Men har du den første udgave af PS3 så afvent yderligere fra Sony, som er igang med at kigge på problemerne.

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1307208.ece