Avatar billede giismo Novice
27. februar 2010 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SQL Fejl

Hej

er der ikke nogen der kan hjælpe mig.

efter min webhost udbyder one.com updateret deres SQL servere, er der begyndt at opstå en fejl inde i mit opbyggede online admin system, og kan sgu ikke finde ud at hvad det er for en fejl og hvad det er der skal rettes for at denne fejl ikke opstår hver gang.

fejlen kommer også kun på de sider der er link på, inde i min onlien admin system.

fejlen ser ud som nedestående.

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'http://www.forebygstress.dk/inkl_stresstest.asp','','resizable=yes,location=no,m' at line 1

håber der er nogen der kan hjælpe, og evt. også kan gå ind og rette fejlen i på min SQL server, hvis det bliver nødvendig.
Avatar billede giismo Novice
27. februar 2010 - 18:57 #1
her er hvad der står som fejl inde i selve SQL databasen.

Fejl
De ekstra features for at arbejde med linkede tabeller er deaktiveret. For at se hvorfor, klik her.

PMA Database ... ikke OK[ Dokumentation ]
Generelle relationsmuligheder Slået fra

dokumentations link.
http://dbadmin.one.com/Documentation.html#pmadb

så er helt blank på hvad fejlen er.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. februar 2010 - 21:08 #2
Prøv at udskrive din SQL-sætning - så kan du sikkert se om der mangler noget.
Avatar billede giismo Novice
17. september 2010 - 16:33 #3
ddq