Avatar billede karojensen Nybegynder
27. februar 2010 - 10:21 Der er 1 kommentar

hjælp

jeg har lige fået min fujitsu siemens amili tilbage fra reperation. men jeg ved ikke hvad der er sket, jeg kan ikke gå på nettet, den skriver at forbindelses status er ukendet og tjenesten eller gruppen som det er afhængig af, startede ikke. og når jeg prøver at gå på nettet skriver den, dette program kunne ikke starte, fordi VCL50.BPL ikke blev fundet, og at problemet muligvis kan løses ved at instalere programmet igen????
vil i ikke godt hjælpe mig med svar, om det er noget jeg kan finde ud af, eller om den skal til reperation igen.
Avatar billede kimtheman Novice
27. februar 2010 - 11:34 #1
Ved ikke om du kan bruge det her http://forum.lcdinfo.com/viewtopic.php?t=48

VCL50.BPL hentes her http://www.lcdinfo.com/lcd/files/Vcl50.zip

Ellers må du jo ringe til fujitsu siemens support og se om de kan hjælpe. Jo ikke meningen man skal sende sin computer til rep. og så få den tilbage med et nyt problem.