Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. juli 2001 - 22:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

At lave en WAD-fil ?

Hej, jeg er en studerende, som gerne vil lave sine egne textures, som han kan bruge i Worldcraft 3.3

For at man kan bruge en texture i Wc 3.3, skal man lave en WAD-fil først. Hvordan gør jeg det ???
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 22:28 #1
wad filen finder du i spil-mappen fx. half-life/valve/en eller anden wad fil
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. juli 2001 - 23:18 #2
Ja, men hvordan laver jeg min egen WAD-fil ?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
19. juli 2001 - 15:59 #3
med et freeware program som wally kan du lave WAD texture filer.
du kan få dette program hér:
http://www.telefragged.com/wally

->NOVA
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
19. juli 2001 - 17:20 #4
Tak for det.

Hved du, om der findes andre programmer, hvor man kan lave WAD-filer ??

Har du en slags tutorial til sådan et program, eller er det nemt nok (for en nybegynder) ??
Avatar billede atf_nova Nybegynder
19. juli 2001 - 18:51 #5
selv tak =)

der skulle gerne være et par tips og hints på den side hvorfra du kan d/l programmet...

sorry nej jeg kender ikke lige andre programmer , men jeg ved der et hav af texture-editors der specielt florerer på Doom-sider og så videre..

->NOVA
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
19. juli 2001 - 19:28 #6
Ok, jeg prøver mig frem :)