Avatar billede louisek Mester
25. februar 2010 - 23:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bytte bytte købmand

Hej med jer,

Er der en som kunne tænke sig at programmere min hjemmeside. Designet er fastlagt - til gengæld kan jeg hjælpe med noget design for dig?

hilsen Louise
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2010 - 00:00 #1
Ikke for at være pessimistisk og negativ, men du finder næppe nogen der gider indgå den aftale, med mindre det er en meget lille side du vil have lavet, og du er en virkelig god designer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2010 - 00:04 #2
Ikke umuligt. Lad os se hvad du har lavet.
Avatar billede louisek Mester
26. februar 2010 - 00:22 #3
har du en mail eller et add på skype eller msn jeg kan sende det til dig på michael?
Avatar billede preppydude Nybegynder
26. februar 2010 - 03:31 #4
Smid nogle eksempler på hvad du har lavet - og en beskrivelse på hvor stort et site du vil have lavet, selvfølgelig. :)
Avatar billede louisek Mester
26. februar 2010 - 10:15 #5
arh men jeg er jo en kegle til det her online stuff - kan fu fortælle mig hvordan jeg ligger billeder op som i alle kan se?
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2010 - 11:28 #6
Men har du ikke nogle hjemmesider du kan henvise til.
Avatar billede louisek Mester
26. februar 2010 - 12:49 #7
jeg har domæner og mit design jeg har lavet i illustrator og photoshop - jeg har det bare liggende som pdf'er - hmm --- michael jeg har tilføjet dig på skype - jeg vil meget gerne sende sig filerne der
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2010 - 12:57 #8
OK, logger ind senere.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2010 - 13:02 #9
"Programmeret min hjemmeside", betyder det HTML/CSS eller er det det bagved liggende? Eller begge dele?
Avatar billede bqnke Nybegynder
10. marts 2010 - 22:56 #10
add nnbw@live.dk .
Så finder vi ud af noget :)
Avatar billede louisek Mester
22. oktober 2010 - 11:59 #11
lukker